torsdag 12. juli 2012

Dagene går..

og desverre har ikke sorgen blitt noe mindre enda..

Dere begynner sikkert å bli lei deppe innlegg.. men det er desverre sånn jeg har det om dagen :(

Ikke visste jeg at jeg hadde så mye sorg gjemt inne i denne kroppen!! Og selv om det har gått nesten 3 uker nå.. så føler jeg like mye sorg, og sover liker dårlig om nettene. Og savner det mennesket jeg elsker utrolig mye.. Og ikke bare har han gjort stygge ting mot meg.. men han kommuniserer ikke med meg på noen annen måte enn mail, som i seg selv også er ganske trist. Jeg går fortsatt rundt med en konstant klump i magen og brystet... og akkurat nå føles det som om det aldri skal gå over.

Ingen forklaring, ingen følelser.. bare kalde korte ord.. Og når du tror du kjenner et menneske etter 7 år, er det ganske vondt. Man har bygd opp et liv sammen, på godt og vondt, og plutselig blir det bare revet vekk. Alle ting som har blitt sagt betyr plutselig så lite...

Han sier hans følelser for meg alltid har vært ekte.. men unner meg ikke en telefonsamtale engang.. for så lett er jeg som menneske å gi faen i, at jeg ikke er verdt det engang. Selv om det er han som har gjort noe galt..

Mange mennesker har prøvd å være støttende og si de rette ordene, selv om ingenting blir riktig akkurat nå. MEN jeg setter pris på at alle prøver og viser at de bryr seg, både familie og venner. Fikk en hjerteskål med lovehearts av venninna mi, kjempesøt :)


Min vakkre niese var den som overnattet her de første nettene da jeg bare var en skygge av meg selv. Og den ene dagen da jeg skulle inn i kjøleskapet så jeg hun hadde skrevet en beskjed til meg med magnet ordene. Tror dere jeg brast i gråt eller...!? Hadde det ikke vært for at mamma tilfeldigvis var der hadde jeg nok fallt sammen. Og sliter med å skrive nå fordi jeg bare sitter å hulker :'(

Som sagt så har jeg det ikkenoe bra i det hele tatt.. Og elske et menneske så høyt til tross for hva han har gjort, og å ikke få snakke med han en gang, er som en daglig pine. Som jeg håper går over snart.. for jeg tenker at siden han gjør dette så kan han ikke bry seg så veldig om hvordan jeg har det.. for da hadde han ringt.. Særlig fordi han også vet at jeg sliter med å være syk sånn oppå det hele..

Men familie og venner prøver som sagt å distrahere meg, selv om det bare hjelper i korte perioder.. Og jeg prøver å ikke tenke på det hele tiden, selv om det nesten er umulig når jeg bare sitter her i leiligheten. Men driver å hekkler litt ogstrikker litt.. så har jeg noe å pussle med i hvertfall..

Men for å legge til noe som ikke BARE er deppe depp, (!!) så vant jeg en giveaway en tid tilbake... Da vant jeg en liten vase fra Holmegaard :)))))) Den er virkelig flott!!! Vant den på Lises blogg "LykkeLise" :) En kjempeflott blogg, med mange flotte innlegg og vakkre bilder :) Denne dama er dyktig :)


Driver å planlegger tattis med en kompis av meg som er tattovør :) Hadde egentlig tenkt at min kjæreste skulle få tegne den.. men han er jo ikke her lenger.. så da tegner jeg den selv i samarbeid med kompisen min :)

Skal inneholde teksten "What does not kill you, makes you stronger" :) Hadde tenkt til å ta den uansett etter alt dette med sykdom osv, men med alt det andre som har skjedd nå de siste ukene føler jeg det i hvertfall er passende med denne tattissen. Så kommer nok ikke til å vente så lenge med å ta den.. må bare få tegnet den ferdig og spart opp litt penger :) Så håper bare følelseslivet mitt kan roe seg litt snart, sånn at hodet kan fungere litt kreativt igjen :)

Og bare sånn for å avslutte, så vet jeg det er flere som syns jeg er helt teit som kan elske en som har vært så stygg mot meg, men han var mannen jeg skulle dele resten av livet med, og klarer ikke bare skru av det sånn plutselig. Jeg har fortsatt trua på at det finnes et godt menneske i han, som egentlig vil gjøre det riktige. Det er fryktelig naivt og dumt sikkert, men jeg trenger å håpe det :) I hvertfall enn så lenge <3 Og alle mennesker kan oppleve flere former for livskrise, og det er ikke ALLTID man skal gi opp folk med en gang noe skjer... Men det vil tiden vise...

Ellers så ønsker jeg alle der ute en fantastisk kveld :) her i Oslo regner det nesten hele tiden!! Som egentlig passer meg bra, haha :D Men for dere andres del håper jeg det blir sol snart :)


3 kommentarer:

Berit sa...

Tiden leger alle sår sies det. Det er ikke alltid riktig men sårene blir ikke så vonde kanskje og litt lettere å leve med.Hadde ønsket at du kunne slippe denne pinen. Ønsker uansett at formen din blir litt bedre slik at du blir litt mere mobil. Stor klem fra en som bryr seg. Mamma

June Helén sa...

Såå søt beskjed på kjøleskapet da! =) Dette kommer du deg gjennom Maria! Jeg unner ingen dette, og spesielt ikke deg! Men du er sterk...! Og husk; Det er i motbakke det går oppover <3
Håper også de finner et svar på sykdommen din, så du (som mamma'n din sier) blir litt mere mobil...
Er glad i deg, søta, husk det! <3

Franske drømmer sa...

<3 <3 <3
beste klemmene sendes din vei!
tenker masse på deg, vennen!
klemmer