tirsdag 17. juli 2012

Det går bedre :)

Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men det går faktisk bedre med meg :) Selv om jeg kjenner på det en gang i blant at jeg er lei meg, så er det mest det å ikke få svar på alle spørsmål jeg har, og følelsen av å ha levd en løgn i lang tid. Men har alltid visst at det mennesket jeg ahr levd med har slitt med mange ting, men at det var riktig så mange, det visste jeg ikke. Men så er det ikke alle mennesker som har et så stort problem med å være seg selv og fortelle sannheten, som det mennesket jeg tilsynelatende kjente. Viser seg egentlig at han var mye mer utrygg på seg selv enn jeg trodde. Og syns egentlig ganske synd på han nå!

 Og jeg takker Gud for at jeg har en så fantastisk familie, som alltid har vært sterke og kunnskapsrike mennesker, som man kan støtte seg til og lære av. Rasjonelle, reflekterte og rett og slett utrolig flotte mennesker :) Og glad jeg har min arv fra dem! Lært å skille mellom rett og galt, og lært å være meg selv, og ikke minst lært at mennesker som behandler andre dårlig som oftest ikke har det noe bra selv :)
Men i hvertfall.. Jeg har ikke hatt SÅ MYE besøk på flere.... ehh... noengang, som jeg har hatt de siste ukene. Selv folk jeg ikke har hatt på besøk før. Får en helt overveldende støtte av mennesker rundt meg, selv av hans venner. Har faktisk til og med blitt venner med noen jeg ikke har kjent fra før (hans venner) via facebook pga alt dette. Så noe godt har det kommet ut av det :)

Har også vært ute noen turer i det siste, til tross for å ha værti utrolig dårlig form, bare for å tenke på noe annet :) Det har vært kjempedeilig :)



Noen gamle telefonkiosker står fortsatt utenfor Sagene samfunnshus :) Finnes også en ved Bjølsen :) Utrolig nostalgisk og gøy det fortsatt er noen igjen som fungerer :)

På bildet under er det Sagene kirke i bakgrunnen, en av Oslos flotteste kirker spør du meg.. utrolig vakker innvendig :)



Har også vært utrolig heldig å vinne gavekort på Whiteaway.no via bloggen til kjæreste Trine, med bloggen "Franske drømmer" :) Tusen takk for det :) Og resultatet ble en stavmikser med tilbehør :) Og jeg har faktisk tenkt lenge at jeg skulle skaffe meg en sånn emd tilbehør, for det er så greit å hakke opp ting i den kutteren, og dødskult med elektrisk visp da :)))) Så den er klar til bruk :)


Sånn bortsett fra mye besøk så driver jeg å får leiligheten i orden.. og det går absolutt fremover!! Deilig at det begynner å bli ryddig, og ikke minst vite hvor alt er, og ha kontrollen på det i det minste :) Det gjør noe med roen her hjemme og :) Og legger merke til at jeg ikke roter i det hele tatt, så skal virkelig ikke bli vanskelig å holde det sånn når jeg blir ferdig, da blir det mye lettere å holde rent også :) Og har arvet en flott TV, som er enda nyere enn den i stua, så nå er den i stua flyttet på rommet, og PLUTSELIG hadde jeg en TV for mye.. :S

Nå er det ikke lenge igjen til jeg reiser heller!!! Familien skal på hytta som hver sommer, og blir såååå godt å komme seg ut av leiligheten i noen uker :)

Skal også via bekjente få låne Adobe Photoshop Elements, så da blir det mye miksing og triksing med bilder fremover.. men ikke før etter ferien da ;) Da skal jeg kose meg og virkelig sette meg inn i det :)

Håper alle, som meg, har fått kost seg ute i solen i dag :) Har gått tur ved elven og virkelig kost meg, ikke gått sånn tur på flere år nå pga sykdommen, så utrolig deilig. Tok MASSE bilder, som sikkert kommer i tiden fremover :)
Ønsker alle en riktig fin kveld :)

5 kommentarer:

June Helén sa...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra Maria!!! =) Utrolig deilig å høre<3
Og så deilig for deg at du har kommet deg litt ut! =) Kjempefine bilder du har tatt!! Er det Photoscape du har redigert de i? Lyst på Photoshop selv jeg, men det er for dyrt... Får se en vakker dag =) Kos deg masse, søta<3 KJEMPEglad for at du "kommer deg"! =)
Klemmer

Trines hobby sa...

Så flott!! Du virker som ei stå på jente.... så kom igjen dette klarer du å komme over! Høres deilig ut med hyttetur og sol, her er det +12 og litt regn. Får besøk i dag av søstra mi + mann, da skal vi ut å oppleve Moldejazz:)Dette er uka da hele byen vår står på hodet, jeg bor ca 3 km fra byen og hørte musikken i hele natt lydvolumet er enormt!! Ha en flott sommer videre!!! Klem fra Trine

Snertne sneller og små nøster sa...

Godt å høre at det går bedre med deg :-)

Herlig bilde av telefonkioskene med kirka i bakgrunnen :-D

Kos deg på hytta - klem Siv

Line sa...

Yay! Kos deg masse på hyttetur <3

Mayen sa...

Elsker de gamle telefonkioskene, skulle gjerne hatt en i hagen.. Fint å høre at det går fremover, ha en fin ferie på hytta ;o)