torsdag 29. november 2012

Snart jul igjen!

Heisann Hoppsan!

Har ikke vært her på bloggen på veldig lenge, men livet har har liksom vært litt i veien, ikke nødvendigvis noe negativt i det ;) Mye som har skjedd både her og der, en herlig coctail av familie, venner, opplevelser og følelser :)

Da er det snart jul igjen :) Har verdens mest fantastiske mamma som kommer og hjelper meg med rengjøring og pynting. Har fått gjort unna en del julegaveshopping i Danmark i år, og er veldig glad for det :) I år var det jentetur med mamma, søstra og niesa! Girlsa på tur! Overnattet en natt på hotell, var i tivoli og strøket, og koste oss på båten :) Mye latter og mye glede, og helt fullstendig ødelagt når man kommer hjem :D

To veldig nære venninner har begge fått hver sin sønn i høst! Og kan fortelle at de er helt nydelige!! Lille Lukas og Lille Elias <3 Og jeg er selverklært tante :D

Fortalte jeg at jeg har fått ny laptop OG digitalt speilreflekskamera!!! Jeg lover noen innlegg fremover for å si det sånn, må bare finne tida og orken :) Også må jeg få igang laptoppen, for den er liksom hovedmaskina for bilder og denslags. Endelig fått skaffa meg en ekstern harddisk også, det var på tide det, hahaha :D

Må jo forresten dele verdens vakkreste youtube video, hehehe :) Må innrømme jeg ble ganske målløs da amerikanern min la ut denne!! Noe han hadde sittet å laget bare sånn, litt pytt her og litt pytt der mens han satt å snakka med meg. Bra noen kan det!! :D




Jah.. fortsatt målløs!! Sånn på en onsdag liksom :D

Thank you so incredebly much sweety <3 Miller <3

Ønsker alle en fantastisk Torsdag :) Og "ser" jeg dere ikke før søndag så ha en fortreffelig første søndag i advent :)

7 kommentarer:

Rebekka sa...

Ååååå så koselig og søtt :)))
Nydelig sang også. Første gang jeg hører den, og det blir ikke siste gang :)
Kjekt med jente/shopping/julegavekjøpingtur. Gleder meg til og begynne med litt julepynting.

Ønsker deg en flott uke og en super adventshelg :)
KLem

Snertne sneller og små nøster sa...

For en nydelig video - skjønner godt at du er målløs :-)

Ha det godt - klem Siv

June Helén sa...

Ser ut som du har kosa deg, søte!! =) Og FOR en nydelig video!! <3 Utrolig vakker sang også!
KOS deg masse med julepynting sammen med mamma<3 Og jeg venter spent på bilder med nytt kamera! Gratulerer!! =)
Klemmer

Line sa...

Så koselig å se litt livstegn fra deg igjen! :)

Håper det er bra med deg, det ser i alle fall slik ut!

Ha en flott adventstid :D

Anonym sa...

Håper du har det bra.
Ønsker deg og familien din en riktig god jul.

Berit sa...

Trodde ikke du hadde orket å være her inne nå jeg men så bra da. Ja det var en fin tur til København selv om du slet lenge etterpå. Koselig video. Håper at det nye året bringer deg bedre helse og mange gode opplevelser. Godt Nytt År

Namas te sa...

Bare innom for å sei hei :)

Håpe det står bra te med deg.