tirsdag 14. februar 2012

HAPPY VALENTINES DAY!!!

Eller så kan man jo si det på norsk.. GRATULERER MED ALLE'HJERTERS DAG!! :)



Jeg er en sånn person som elsker å feire, og hva er vel bedre enn å feire kjærligheten!!?? Jeg vet det er veldig mange mennesker som ikke feirer denne dagen, og/ellers syns det hele bare er for kommersiellt... men DET bryr ikke jeg meg noe som helst om ;) For de som kjenner meg personlig, og har meg på facebook, er vel ganske lei av alle hjertebilder som er lagt ut, hihihi ;)

Som jeg skrev på facebook: " Det er ingen unnskyldning å ikke feire fordi en ikke har kjæreste, for man har vel familie og/eller venner man er glad i!! Gjør noe ekstra spesiellt for noen man bryr seg om i dag!!"

Det er ikke det at jeg tror folk er noe mer glad i folk rundt seg i dag... eller noe mindre glad i mennesker resten av året.. men jeg tror generellt at de aller fleste er for dårlige, eller sier for sjeldent at man er glad i hverandre. Og i en hektisk hverdag tror jeg og mennesker er for dårlige til å gjøre koselige ting for hverandre.. ikke at de ikke skjer.. de burde bare skje mye oftere :)

Og som jeg tenker.. hva kan være galt i feire kjærligheten?? Noe av det viktigste man har i livet :)


Men nå har det seg sånn at jeg har en kjæreste å feire med denne valentine :) Og jeg kjøper alltid en liten hilsen til min kjære :) Kan desverre ikke dele med dere riktig enda hva jeg har kjøpt, da han ikke har fått de enda :) Hadde planlagt en del ting i dag.. emn tror jeg svelget over litt stort.. har det med å glemme at jeg er syk, så når dagen kommer, så orker jeg selvfølgelig ikke... Hadde tenkt å varte opp kjæresten skikkelig, men da får jeg ta igjen det jeg ikke får gjort i dag en annen dag :)

Hadde og tenkt å lage valentines muffins, men det orker jeg heller ikke i dag, sånn er det bare  ;) MEN.. siden jeg har det sånn at jeg ofte ikke får gjort de tingene jeg planlegger fordi jeg ofte er dårlig, så tillater jeg meg selv å gjøre de en annen dag.. så valentines muffinsene de kommer, HELT 100% SIKKERT!!


Så i dag, gjør vi det litt koselig for oss selv :) Sjæsten har pyntet bordet med røde lys og røde telysholdere :) Middagen i dag er spesiellt plalagt for i dag, for se om jeg får det til.. planen er andebryst og søtpotetmos (med hvitløk og timian), som jeg ikke har laget før, så vi krysser fingrene, hehe :) Stefaren min var så snill å kjøpe andebrystene på Oslos mest kjente slakter "Strøm Larsen", så kjenner jeg har litt prestasjonsangst, hehe ;) Kommer med et referat av kvelden ved neste korsvei :)


Ønsker iallefall alle en fantastisk og romantisk aften i kjærlighetens tegn, med eller uten kjærester!! Selv om jeg hadde sittet helt alene, hadde jeg tent lys for meg selv og kjøpt blomster og god mat, så det er som man sier "DET BLIR HVA MAN GJØR DET TIL" :)

Hadde vært gøy å høre om hva andre gjør på Valentines day, om noen i det hele tatt feirer den :)

HA EN FORTRYLLENDE OG ROMANTISK AFTEN!


2 kommentarer:

kimberlee.blogg.no sa...

Ha en fin valentine day!! Klem

Berit sa...

Ønsker deg en flott og romantisk Valentines aften. Håper at dere koser dere masse sammen. Spent på å høre hvordan det gikk med middagen også.
Ja vi må ta vare på hverandre ALLE DAGER, eller nNESTEN alle dager i året. Fordi vi fortjener det. Klem til deg og kjæresten din og til alle andre her inne. Stor klem. Mamma