fredag 21. september 2012

Day at the tattoo shop!

I sommer var jeg så heldig at jeg fikk være med venninna mi da hun skulle ta tattovering på foten!! Jeg og flere av mine venner kjenner en (Giovanni) som driver med akkurat det på en tattoveringssjappe i byn.
 
Sjappa heter:
"DEL BARRIO TATTOOSHOP"
og ligger rett ved Rockefeller i Oslo!!
 
Dette er kuleste tattoveringssjappa i byn spør du meg!!
 
Den utvalgte av tattovørene denne gangen var Alejandro (som jeg har vært så heldig å bli bedre kjent med), som er en dødsrå type! Gjorde det til en virkelig gøyal opplevelse.. for meg i hvertfall, haha :D Tror venninna mi hadde en litt annen opplevelse, er visst ganske vondt å tattovere foten, hehe :P Men han gjorde i hvertfall en veldig god jobb!!
Fikk tatt en liten titt på hva de andre gutta på stedet oxo holdt på med, og må si jeg ble veldig imponert!! De designer tattisen din helt fra bånn av om du ønsker det, og kan få din helt egen unike design også på skrift, som han ene var så vennlig å vise meg :)
 
Disse gutta er racere på latinsk inspirerte tegninger, også latinsk inspirert skrift. For mange jenter er det viktig at tattisen har litt feminint innslag, som ikke alle tattovører er like flinke til, men disse gutta er råflinke på det :)
 
Må sies at disse gutta er kjempeflinke til å male oxo, når de ikke driver å tattoverer.
 
 
Legger ved et lite bilderas fra dagen :)
 



 
Som nevnt tidligere så tror jeg ikke venninna mi syns det var så kjempekjempe godt, hehehe :P Kom noen utsagn som "Faen!!".. "MORMOR!!".. og diverse andre uttalelser som fikk hele lokalet til å le, haha :D


 
Her er det ferdige resultatet helt hovent og innsmurt i krem!! Har desverre ikke noen oppfølgingsbilder av tattisen, men kan fortelle at den er smashing :)))


 
Så alt i alt, en usedvanlig vellykket dag!! Har flere venninner som vil ta tattis og ha med moralsk støtte, så skal vel ned på sjappa å treffe gutta snart igjen!! Gleder meg til det :D
 
Gå gjerne inn på facebook siden til sjappa og trykk "LIKER"!!
 
Her kan du også se noe av arbeidet til guttaboys :D
 
*****************
 
Min tattis er på vei.. dvs.. jeg har endelig funnet ut hva slags blomster jeg skal ha.. og hva slags skrift!! Haha.. så det går fremover.. sakte men sikkert!!
 
Har noen bestillinger på tattoo design.. som jeg egentlig har veldig lyst til å sette igang med, men har bare ikke hatt energi den siste tiden. Har brukt all energi på å være sosial, treffe venner og familie. Men har både tattoo design, maleri og håndarbeide som driver å skriker navnet mitt.. så må bare finne litt ekstra energi snart, hehe :)
 
Håper dere tilgir at jeg ikke har lagt ut så mange innlegg eller kommentert så mye i det siste.. men kommer sterkere tilbake, det lover jeg :D
 
Ønsker alle en strålende dag, og nyyyt alt det vakre høsten har å tilby :)
 


4 kommentarer:

Anonym sa...

Søte deg!! Så fint at du har begynt å blogge!! Skal selv få meg tattis men er fortsatt usikker på hva det blir :) Anyways,godt arbeid søta <3 Carina Sarah

Berit sa...

Spennende å være med å se på. Det er vel ikke like godt å være "offer". Jeg har ingen tattiser og skal vel heller ikke ha men jeg syns at noen små er ganske fine. Tattiser over store deler av kroppen er jeg ikke tilhenger av.
er sikker på at nå kommer den store energien snart slik at du kan ta hånd om alt som roper på deg.Klem fra mamma

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så fine, jeg vil også ha :)

Snertne sneller og små nøster sa...

Spennende! Jeg driver også og tenker på ei tatovering, men jeg finner liksom ikke det rette motivet - jeg leter stadig vekk, og det dukker nok plutselig opp :-))

Ha det godt - klem Siv