torsdag 23. februar 2012

Da var vi sånn ca. midt i vinterferien :) I år ble det ikke noen hyttetur for min del, men har sørget for å ha litt å drive med her jeg sitter i sofaen min :) Min kjære mor har lært meg noen nye ting innen håndarbeide som jeg kan øve på denne uken, hehe :)

Men nå har det seg sånn at jeg har hatt litt flaks i det siste.. jeg har faktisk vunnet en giveaway inne hos "A Solobabe Product" . Jeg vant et kjempekult nett hun selv har laget :) Gleder meg til jeg skal bruke det.. blir nok brukt mye i sommer.. passer perfekt for å ha med seg de nødvendige gjenstander for å sitte å kose seg i sola :)
Så tror du ikke jeg ble glad da det dukket opp en pakke i posten som var kjempefint innpakket!!!!! Og hva var det i den tro....


Et superkult nett!!! I mangel av måter å få tatt bilde av nettet på så måtte jeg henge det på lampa.. så beklager den dårlige komposisjonen :S


For ikke så lenge siden så jeg flere bloggedamer som laget bindmapper, noe jeg syns hadde passet midt i blinken for meg.. Så da slo mamma til og sa at hun kunne lage til meg.. SNILLE MAMMAN MIN :)))) Og da ønsket jeg meg en i rødt med hvite polkadotter.. for jeg eeelsker polkadotter :) Gud så jentete jeg er, hehe :)


Ellers så tenkte jeg at jeg skulle dele siste shoppingrunden med dere.. og tror dere ikke det ble litt garn på meg denne gangen og.. Lurer på hva som har skjedd med meg.. blitt helt garn-gæren jeg!!! Men i hvertfall så er det disse som er planlagt som mine neste prosjekter.. pluss at jeg har noen UFOer liggende!


Ønsker iallefall alle en strålende vinterferie, for de som har ferie denne uken!! Får vel se bilder og diverse fra hva dere andre gjør i deres ferie :)

7 kommentarer:

June Helén sa...

Snille mamma'n din!! Den var kjempefin :)Blir så inspirert jeg!! Har lyst å sette meg ned å både strikke, sy og lage både ett og annet jeg nå! Flinke er dere :) Gleder meg til å se hva det blir av de fine fargene!!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Kult nett og fin bindpose, snill mamma.
Ang vaskemaskin; Flytt så fort du har sjansen. Husker da vi gjorde det og endelig fikk plass til vår egen vaskemaskin, oh lykke!

Trines hobby sa...

Heldig du har vært! Nydelig nett! Bind ( og tampongmapper) er litt kosligere å ha i veska enn når de slenger rundt blandt kulepenner og anna veskefyll haha
Trine

Unknown sa...

Tusen takk for koselige kommentarer hos meg. Det er vanskelig å ta seg en tur på Stoff og stil, og komme ttomhendt hjem. Det er jo så masse fiint der:

Så heldig du er, det nettet er kjempfint :-) Og kjekt med bindholderne, Det har jeg ikke tenkt på at jeg kan lage, men nå må jeg kanskje prøve :-)

De fine bakgrunnene finnes på litt ulike sider.
Bla http://vintagemadeforyou.blogspot.com/
eller om du søker på bloggbakgrunner, på nettet..
Det ligger en kode under bakgrunnene som du limer inn i på siden med utforming. og et av stedene der det står "legg til gadget", (jeg valgte nederst på siden i utformingsvisning, for da synes den ikke på siden) og velker HTML/javaskript.. og legger inn koden og lagrer.. spør om du ikke får det til
Ha en flott helg, Håper formen din er bra om dagen. KLem

Kort og Søm sa...

Heldige deg som vant!
Fine farger på garnet også :O)

God lørdag,
klem :O)

Vibbedille sa...

Her skal du få oppskrifta på en skikkelig flott ribbeklut som ser proff ut:

Legg opp 49 m

1. Strikk 3r,1vr,3r,1vr osv avslutt med 1r. snu
2. strikk 3r,1vr,3r,1vr osv avslutt med 1r. snu

Fortsett slik til garnet er brukt opp.

r=rett vr= vrang

EG elsker denne kluten fordi den er ENKEL, men SER skikkelig flott ut+at den blir lik på begge sider.
Eg pleier strikke den i dobbel Mandarin Petit, men du kan også bruke Mandarin Classic enkel tråd, eller f.eks Bomull Sport(Det mener eg å huske de har på Bogerud i Oslo)

Vaskekluter+en oppvaskkost er jo koselige vertinne/venninne gaver.

KOS deg og ha ei herlige helg ;))

Go`klem Vibbedille ;))

Misemor sa...

Sånn flaks HAR snille piker en gang i blant, sånn er det med den saken. =)
Grattis. Klem =)