søndag 30. oktober 2011

HAPPY HALLOWEEN HELG :D

HAPPY HALLOWEEN TIL ALLE I BLOGGLANDIA!!!!



Jeg vet det er mange som ikke syns det er så spennende med halloween, og noen er imot alle typer komerse feiringer.. Vi derimot bryr oss ikke om det, og morer oss masse med pynt, brus, godterier og skrekkfilm!! I gangen står det godteri til alle barna i bygården, nå har det jo blitt tradisjon at de kommer innom oss en tur. Barna blir glade for godteri, og vi blir glade for å få besøk av søte, morsomme og ikke minst skremmende små rakkere :D

Har lagt ved noen bilder for anledningen :) Kommer muligens noen fler halloweenbilder iløpet av helgen :)



På bildet over har kjæresten sittet og moret seg med å lage halloween bilde i photoshop :)




Dette er noe av årets halloweenpynt i heimen :) Vi pynter ikke like mye i år, da vi ikke skal noe spesiellt ift til party eller gjester, så vi pynter egentlig bare for oss selv!! Koselig er det i hvertfall :)






Dette bildet er litt morsomt, eller kreepy, kommer litt ann på hvordan man velger å se det, hehe!! Hvis man trykker på bildet og ser den forstørrede versjonen, så kan det hende dere SER det samme som meg i midten av bålet!!!!!!!!! Viktig å poengtere at bildet ikke er manipulert i photoshop eller lignende, det ble tatt på hytta i 2010, i høstferien. Jeg står foran til venstre!! SPOOOOOOKY!!!! MOAHAHAHAHAHA!!!!



Vil ellers gjerne si velkommen til ny følger, veldig koselig at du vil følge med på bloggen min :) 

Har begynt å sy sammen teppet jeg holder på med, og holder på med noen andre prosjekter, som jeg har tenkt å legge ut når jeg kommer litt lenger. Det tar bare litt tid, som nybegynner innen håndarbeide går ikke ting riktig så fort som hos de drevne :)

ØNSKER ALLE EN KJEMPEFIN OG SPOOOOOOOKY HELG!!!


PS: Hvis noen i det hele tatt ser dette innlegget, kan du/dere da fortelle meg hvorfor ikke innlegget mitt oppdaterer seg i blogglisten til folk!!!!!???? Har nå prøvd å oppdatere en million ganger, har prøvd å slette og legge inn på nytt mange gange, og fortsatt vil den ikke  oppdatere seg i blogglisten. Eneste som står i blogglisten er det innlegget jeg skrev for 5 uker siden :(

6 kommentarer:

Berit sa...

Nå har jeg skrevet flere kommentarer men de har forsvunnet.
Fin Halloween "logo" som kjæresten din har laget. Flott bålbilde, jeg husker det. Ja jeg ser hva du mener midt i bålet.. Mystisk. Hyggelig med dem som feirer , jeg gjør det ikke så mye , men pleier å ha godteri liggende i tilfelle noen "søte små" kommer på besøk. Endelig fikk du innlegget lagt ut. Bra. Ha en god natt

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Så godt å høre fra deg igjen,lenge siden sist..Synd å høre at du har vært så dårlig den siste tiden...Har tenkt på deg og vært her inne og lest,men var lenge siden du hadde lagt ut et innlegg.

Ser ut som dere har hatt en koselig feiring over her,bildet med flammene var spooky!!Her feires det også både vi voksne og barna:)Syns dette er like gøy som barna jeg:)

Nyt ny uke:)

Klem Linda:)

Berit sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på siden min jenta mi. Ønsker deg en usedvanlig flott dag

Franske drømmer sa...

Snuppa!

Bare suuuperkjapt innom for å si at jeg har time på ullevål på torsdag, og skal sove hos søsteren til Helge i Oslo.
Har du lyst og form god nok til å ta en kaffe med me er det superkos!

Ps, svarer du ikke er, så skriver jeg til deg på fb ;-) hihi!

Klemmer i fleng

Berit sa...

takk for missunnelseskommentar hos meg. Jeg skjønner deg jeg!!! Vi har opplevd masse flott. Når du blir så gammel som meg så har du opplevd myyyyyyye mer. Takk for en hyggelig stund over en kaffe mocca.Ha en flott dag

Berit sa...

Takk for kommentarer på bloggen min. Håper du blir bedre snart. Ha en god helg. Klem