tirsdag 29. mars 2011

Hmm...

Nå har jeg nettopp sett dokumentaren om han i Storbritannia som hadde hikke i 3 år. Han hadde lagt ut videoer av seg selv på youtube blant annet, for å få hjelp. Etter mange rare hendvendelser, var det en lege i Tokyo som tok kontakt.. Og hva fant de etter 1 dag....! De fante en hjernevulst som legene i Storbritannia også kunne ha funnet ut av, hadde de giddi å brukt penger på at gutten skulle fått tatt en MR undersøkelse.

I morgen er endelig tiden kommet for at jeg skal til den private spesialist klinikken. Føler på mange måter at dette er den sjangsen jeg har innen for Norges grenser til å bli frisk. Tør omtrent ikke håpe, selv om hodet mitt ikke klarer å unngå det. Er spent på om de tar det seriøst eller om de også bare glemmer meg bort, fordi problemet tilsynelatende ikke er så lett å løse.. Er veldig spent på hva de har å tilby meg.. i hvertfall med tanke på hvor mye penger de vil jeg skal betale for dette.

Syns det er på tide at det skjer noe nå.. har ventet lenge.. FOR lenge!

Ingen kommentarer: