onsdag 30. mars 2011

Ut på tur :)

Ja i dag var jeg da innom Lillestrøm helseklinikk.. klarte å komme oss dit med bare ett ekstra stopp på veien for do-besøk!!! Sånn helheltlig syns jeg det var veldig alright å få snakke med en lege som helt openbart var interessert i det hun drev med.. noe som gjorde at jeg følte det jeg sa ble tatt alvorlig. Symptomene mine var visst til å kjenne igjen hos mange av de pasientene de hadde.. så det er jo en bitteliten trøst å tenke at det ikke bare er jeg som sliter. Foreløpig blir det å ta noen prøver her og der og sende inn.. tar ca 6 uker å få svaret hvis alt går som det skal.. Hun syns forresten det var helt uakseptabelt at jeg har gått med forhøyet infeksjonsstatus så lenge uten at legene har gjort noe med det!!!!!
Så foreløpig er det bare å smøre seg med tålmodighet, og kanskje vinne i lotto for en gangsskyld ;)

Men som et lite plaster på såret for en hektisk morgen og dårlig nattesøvn ble det lunsj på Storo senteret og noen nye sko, sammen med mamma og Lasse :D :D :D

Så nå skal jeg lese det nye brudebladet jeg fikk i dag av min kjære, har nemmelig dilla på de!! Masse fine kjoler osv..

Me prækast!

2 kommentarer:

Berit sa...

Alltid positivt med forståelse.
Kanskje man kunne be andre med colitt om å komme med kommentarer hvis men søker på colitt så burte det komme opp nå!!!

Maria Isabel sa...

Hei, nå legger jeg igjen meld uten å logge inn først, hehe.
ja kan søke og se om det er andre bloggere med uspesifikk colitt :)