tirsdag 19. april 2011

Påske 2011

Da var påsken kommet til oss igjen. Har de siste dagene brukt kreftene på å shine leiligheten fra topp til tå, og var helt utslitt i går kveld, men ble i hvertfall ferdig. Pyntingen ble gjort i dag, og syns det ble koselig med påskepynt. Vi har bodd her i snart 2 år, men siden vi leier har vi hatt litt problemer med å bestemme oss for hva vil vil ha på veggene (vi fikk beskjed om å unngå mange hull!), så da er det fint med pynt som har masse farger som gjør litt ut av seg.



 







Har sikkla på Trollhasselgrenene i blomsterbutikken under oss i laaaaaang tid, så her om dagen sendte jeg min kjære for å sjekke om de var fryktelig dyre, noe de ikke var, så da fikk de ny bolig :)



Har for tiden brodert på en ny påskeduk til hytta på fjellet. Har vært ganske dårlig i det siste så har ikke rukket å bli ferdig med den desverre, men tror den blir kjemepfin når den blir ferdig engang etter påske, hehe. Skal nå i hvertfall ta den emd på hytta, sånn at man har litt hobbygreier å drive med. Mamma har lovt meg å lære meg hardanger søm på hytta, og siden det er 1 år til neste påske, kommer jeg nok til å prioritere hardangersømmen fremfor påskeduken ;) Skal legge ut bilde av den når den er helt ferdig også :)



I morgen tar jeg og Lasse toget til Gjøvik hvor vi blir hentet av mor og stefar, ca 1 time derfra til Hytta. Vi har gledet oss masse til å dra opp på hytta igjen, føles ut som en evighet mellom hver gang, kan ha noe å gjøre med at jeg sitter hjemme og nesten teller dager mellom hver gang (bare nesten da). Så håper alle får en like fin påske som oss.

ØNSKER ALLE EN RIKTIG SOLFYLLT OG GLEDELIG PÅSKE!! :0)





2 kommentarer:

Lisa Safi Sarr sa...

oooh ooh oh.... spennende å lese maria... jeg har lagt deg til på blogger jeg følger!!! trollhassel ja... det sikler jeg på og... var innom mester grønn på storo her om dagen og de var utsolgt... hva kostet de der hos deg? jeg mååå få tak i det jeg og... håper vi sees snart! klem

Kristin Kreativius sa...

:) Stilig påskepynt! Tusen takk for lykkeønskinger, og så er det veldig stas at du vil bli med på konkurransen min! Gjør ventetiden littegranne mer spennende:)

Håper dere har hatt ei fin påske!