fredag 29. april 2011

Bryllup og romantikk :)

I dag var planen å få med seg kongelig bryllup fra start til slutt! Hadde kjøpt inn vannmelon jeg kunne kose meg med underveis. Og som vanlig blir jo jeg kjempe rørt av alt som er romantisk og koselig. Men jeg må jo inrømme at jeg syns det er morsomt å se på rare hatter og flotte kjoler, jeg er litt jentete sånn sett. Har fulgt med både på Tv og på "The royal channel" på nett, så tror jeg har sett så mye jeg overhodet kan få se fra Norge ift dette bryllupet. Nå gleder jeg meg enda mer til bestevenninas bryllup i oktober!!!! Kommer til å grine meg igjennom det og, hehe :)





Men nå som jeg ikke får se mer fra London, er det tid for å fortsette med hardangersøm.


Håper alle får en fin og romantisk dag <3

Klem fra mæi :D

2 kommentarer:

Unknown sa...

Heeeei!
Tusner på takk for alle flotte tips, blir så glad :o)

Eg har faktisk kjøpt med Dymo og lekt meg i dag, men brodering blir litt for tidkrevande trur eg :o) Har tenkt på å bruke det på evt vesker eller puter.

Kjekt at Will og Kate fekk kvarandre te slutt ja ;o)

Unknown sa...

Broderier på vesker og puter og sånn ja, ikkje Dymoen ;o)